/ Mina studier tillåter mig inte mycket tid över till annat
Matilda
Beauty Pro
26/11/23-14:26
Mina studier tillåter mig inte mycket tid över till annat och speciellt inte sociala medier, men jag bara måste komma med 5 julklappstips som du nu kan köpa med 25% rabatt! Lämna jättegärna era bästa julklappsttips i kommentarsfältet! 🎁 1. NYX Butter Gloss - en favorit som ger ett glansigt, återfuktad resultat, sitter bra för att vara ett läppglans och som dessutom säljs till ett galet bra pris! 2. LH Cosmetics On Set - Long-Lasting Setting Spray - bland de bästa setting sprays jag äger och kanske bland de få som kan tävla med UD All Nighter! Ett tips är dock att spola hett vatten på spraymunstycket efter varje användning + före varje användning, annars får du bara en stråle. 3. Depend Gel iQ Nail Polish Start Kit - vem har inte hört talas om Gel IQ? Enkelt att använda och dessutom sjukt mycket billigare än att gå till salong var 3e vecka! Efter lite övning ser naglarna salongsgjorda ut! 4. Burberry Godess EdP - årets bästa parfym! Perfekt för oss som inte gillar söta dofter men som ändå vill ha något med vanilj i vår kollektion 5. XLASH Rejuvenating Eye Gels Rejuvenating Eye Gel Patches - alla eye patches från XLASH är underbara men dessa håller mig särskilt varmt om hjärtat! En perfekt present till män som kvinnor
Butter Gloss Madeleine
NYX Professional Makeup
Butter Gloss Madeleine
On Set - Long-Lasting Setting Spray 100 ml
LH cosmetics
On Set - Long-Lasting Setting Spray 100 ml
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Depend
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Goddess EdP 100 ml
Burberry
Goddess EdP 100 ml