Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Mina smink-favoriter under 2021! Hej! Här kommer några av mi
Ida
19/01-17:10 (redigerat)

Mina smink-favoriter under 2021!

Hej!
Här kommer några av mina stora smink-favoriter under 2021, om ni har någon favoritprodukt får ni gärna tipsa i kommentarsfältet. :)

Foundation: Isadora, Active All Day Wear Make-up Foundation.
Pris: 179 kr
-En lätt foundation som har en medium täckning. Den är lätt att blanda ut och produkten ser bra ut även efter en lång arbetsdag. Om man vill ha mer täckning kan man alltid ta mer produkt, har aldrig upplevt att produkten blir "kakig" på huden som andra foundations lätt blir.

Contour stick: Anastasia, Stick Contour (nyansen Mink).
Pris: 325 kr
-Wow, vilken bra produkt! Jag har testat många olika contour sticks men den från Anastasia är bäst. Tycker att många contour sticks kan få en konstig nyans när man blandar ut den men denna produkt är så bra. Blir inte fläckig, är väldigt lätt att blanda ut och ser väldigt naturlig ut, helt klart bäst!

Mascara: Maybelline Lash Sensational Water Proof Mascara.
Pris: 149 kr
-Under 2021 har jag testat många olika mascaror bland annat den populära "Sky High" mascaran som nog blev allas favorit ett tag men jag fastnade verkligen för Maybellines mascara. Lätt att applicera och man kan få långa fylliga fransar med denna mascaran. Tycker den vattenfasta mascaran är bättre än den vanliga då den vanliga lättare "klumbar" sig.

Ha en forsatt fin dag,
Ida <3