/ Mina Lancôme Top 5! Ni har väl inte missat att ni just nu
Matilda
Beauty Pro
05/01/23-15:40
Mina Lancôme Top 5! Ni har väl inte missat att ni just nu får 30% på allt från Lancôme! Personligen är detta ett av mina stora favoritmärken och jag vill därför såklart dela med mig av mina stora favoriter! Lancôme Lash Idôle Mascara Waterproof Jag förälskade mig i denna mascara redan innan jag testade den vattenfasta. MEN när jag testade den vattenfasta förändrades hela mitt mascara game! Den ger mig ALLT jag drömmer om - längd, volym, separation och håller fransarna böjda HELA dagen! Om ni inte testat denna ännu är det dags. Lancôme L'Absolu Rouge Cream/Matte Lipstick Alla läppstift från Lancôme är otroliga. Dessa är något alldeles extra. De krämiga sitter hela dagen och de matta känns inte uttorkande. Många otroliga färger att välja mellan. Jag har knappt använt några andra läppstift sedan jag upptäckte dessa… Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer Om du vill ha täckningen utan den där “tjocka” känslan så är det här concealern för dig. Glöm creasing och kaxiga underögon. Med denna kan du omöjligt misslyckas. Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation Jag fick testa denna tack vare Beauty Talks och WOW vad denna har imponerat gång på gång. Nu på vintern är den underbar för min torra hy. Lancôme L'Absolu Lip Plumper Rosy Plump Ännu en fantastisk läpprodukt från Lancôme. Om du har problem med att läpplumpande produkter gör ont eller irriterar dina läppar - testa denna! Den känns på läpparna men känslan försvinner fort och det gör aldrig ont. Dessutom känns den otroligt återfuktande.
L'Absolu Lip Plumper Rosy Plump
Lancôme
L'Absolu Lip Plumper Rosy Plump
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 001 Beige Albâtre
Lancôme
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 001 Beige Albâtre
Lash Idôle Mascara Waterproof
Lancôme
Lash Idôle Mascara Waterproof
L'Absolu Rouge Cream Lipstick 250 Tendre Mirage
Lancôme
L'Absolu Rouge Cream Lipstick 250 Tendre Mirage