/ Mina favoriter från FLAER! FLEAR är ju otroligt omtalat men
Matilda
Beauty Pro
12/06/23-18:44
Mina favoriter från FLAER!
FLEAR är ju otroligt omtalat men vilka av deras borstar är värda att investera i? Jo, det ska jag tala om (iaf i min subjektiva mening). Det här är mina favoriter från FLAER - face edition:
203 Contour Duo Brush - den här borsten är perfekt för krämprodukter så som cream blush eller cream bronzer.
209 Buffing Concealer Brush - den här är perfekt när man vill applicera concealer lite snabbt och utan för mycket precision. Jag älskar att använda denna till produkter som t.ex. Becca Under Eye Brightening Corrector och Nars Soft Matte Complete Concealer.
202 Precision Contour Brush - denna använder jag för att applicera puder på de ställen jag behöver. Ni som hängt med ett tag eller som följer mig på sociala medier vet att jag nästan aldrig applicerar puder i hela ansiktet och då är den här borsten perfekt för en mer precis applikation!
212 Angled Concealer Brush - den här är för mig ganska ny men jag har verkligen gillat att använda den för att applicera concealer på t.ex. pannan eller hakan. Den är inte så kompakt och är därför jättebra när du vill ha fjäderlätt täckning!
FLAER har även haft borstar i sina limited edition kollektioner som är fantastiska. Colors Of Courage Collection Cream Blending Brush är helt ny och liknar en av mina favoriter från FLAER (som tyvärr inte längre finns att köpa) som jag använder för en mer precis applikation av krämprodukter!
Vilken/vilka borstar från FLAER är dina favoriter?