Mina Beauty-mĂ„sten i Sommarđđ
âïžđ
Leave-in jag anvĂ€nder flitigt Ă€r Direkt efte tvĂ€tt Gloss Absolu Leave- in som ger fukt, GLANS och Ă€r vĂ„rdande med Uuunderbar doft som Ă€r den mest doftande produkten i serien. Har jĂ€ttelĂ„ngt hĂ„r och har anvĂ€nt mĂ„nga olika leave-in produkter frĂ„n Kerastase och den hĂ€r Ă€r en storfavorit đž
Mina lĂ„nga lĂ€ngder som har blekta slingor, den hĂ€r sprayen Ă€r egentligen nattmask till torrt hĂ„r men jag anvĂ€nder den Ă€ven dagtid. Resultatet blir stĂ€rkt hĂ„r vilket den utlovar men ocksĂ„ mjukt hĂ„r, mycket svĂ„rt att överdosera sĂ„ perfekt till lĂ„ngt hĂ„r som vill hĂ„llas luftigt och fint! Underbar med en lĂ€tt doft av Marianne godisđ
Joico har jĂ€ttebra hĂ„rvĂ„rd med riktigt bra hĂ„rmasker och Ă€ven leave-in. Den hĂ€r skyddar frĂ„n Uv, sĂ„ mitt hpt behĂ„ller sin ton/ fĂ€rg och Ă€r en toppen multiprodukt som reder ut, ger glans, fukt och stĂ€rker hĂ„retđ
Den fina hĂ„roljan frĂ„n Kerastase som vĂ„rdar, skyddar och ger glans! Det Ă€r en lĂ€ttare hĂ„rolja men inte meslg heller. Riktigt bra, ska jag vĂ€lja en hĂ„rolja blir det den hĂ€r eller Lanzas Healing oil.đ„°