/ Mina bästavänner i solen
Noa
Beauty Star
09/03/26-11:48

Mina bästavänner i solen

En bra SPF är alltid ett måste i hudvårdsrutinen, men det hjälper ju något när man får lite extra skydd i sin makeup också! 😉 Avènes ”Eau thermale B-protect SPF 50+” är en klassiker som har återkommit i min hudvårdsrutin sedan jag testade den för första gången. Den innehåller pigmentkulor, vilka ger en lätt täckning och jämnar ut hudtonen när du skall till stranden eller enbart vill ha en liten boost utan att huden känns tung! Tyvärr är inte färgen alltför universell då den främst passar ljus till medium hudton, men funkar den för dig så är den värd att testa! Beauty of Joseons ”relief sun : Rice + probiotics SPF 50+” är min absolut starkaste rekommendation för SPF. Den lägger sig otroligt fint på huden, mjukgör, lugnar och passar sig jättebra under makeup! Har inte viljat testa något annat än denna och har gått igenom säkert 8 tuber med en nionde på gång väldigt snart. Faller alltid tillbaka till den och kommer fortsätta fylla på 💕 Nyligen köpte jag lumenes ”Natural glow fluid foundation” med SPF 20 och jag kan varmt rekommendera den till er som vill ha en väldigt lätt och naturlig foundation. Den har en light till medium coverage och det extra lilla solskyddet välkomnas alltid! 🤭 Sist men inte minst är estée lauders original formula på ”double wear Stay in place makeup”. Denna foundation är väldigt full coverage och har SPF 10! En väl uppskattad go to för mig😉 För er som vill ha en medium-full coverage foundation med en mer satin finish, som dessutom känns lätt på huden så rekommenderar jag att mixa 2 delar av lumenes fluid foundation med 1 del av estée lauders. Resultatet blir otroligt fint, jättebra täckning och sitter hela dagen ☀️🌸 Tyvärr hittade jag inte SPFen att tagga 💔
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 3N1 IVORY BEIGE
Estée Lauder
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 3N1 IVORY BEIGE
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Lumene
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Fortsätt utforska gemenskapen!