đ»Mina bĂ€sta toners inne hos KICKSđ»Jag tyckte det var dags med en vanlig hederlig topplista och den hĂ€r gĂ„ngen kör vi min topp-tre-lista över de toners som finns inne hos KICKS - hĂ€ng med!
đ„Plats nummer 3: 2% BHA Liquid Exfoliant frĂ„n Paulas Choice - den hĂ€r kultprodukten har nog mĂ„nga utav er antingen sett svepa er förbi eller rent av anvĂ€nt sjĂ€lv. Den hĂ€r innehĂ„ller BHA-syra som Ă€r en fettlöslig exfolierande syra perfekt för den som har en oljigare hud eller vill jobba pĂ„ pormaskar/smĂ„finnar. Se det som att en hĂ€r gĂ„r ner i porerna och löser upp talget som finns dĂ€r. AnvĂ€nd ca 2-3 gĂ„nger i veckan. Tips! AnvĂ€nd pĂ„ morgonen under solskyddet för att minska risken för solskyddsfinnar.
đ„Plats nummer 2: Supple Preparation Facial Toner frĂ„n Klairs - det hĂ€r var min absolut första toner jag köpte nĂ€r jag blev hudvĂ„rdsintresserad för flera Ă„r sedan. En underbar toner som Ă„terfuktar pĂ„ djupet och fungerar fin fint att applicera lager-pĂ„-lager. HĂ€r snackar vi plumpad DEluxe. Passar alla hudtyper (ja den feta hudtypen behöver ocksĂ„ fukt) och finns Ă€ven som en parfymfri variant!
đ„Plats nummer 1: Advanced Snail 96 Mucin Power Essence - Min vinnare, alla dagar i veckan. đ Den hĂ€r innehĂ„ller hela 96,3% snigelsekret som bĂ„de Ă„terfuktar, dĂ€mpar rodnad, lugnar och stĂ€rker hudens elasticitet. Fungerar lika bra att anvĂ€nda hos torrisarna till de som gĂ„r igenom en lĂ€kemedelsbehandling för akne.
Vilken Ă€r din bĂ€sta toner som finns pĂ„ KICKS? đ
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
COSRX
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Klairs
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Klairs
Supple Preparation Facial Toner 180 ml