Min värsta horror story var när jag hade bestämt mig för att styla mitt hår med en locktång.
Jag satte mig framför spegeln och började locka mitt hår. Jag var så fokuserad på att få till varje lock att jag inte märkte hur nära jag höll tången mot mitt hår. Plötsligt kände jag en brännande lukt, och innan jag visste ordet av det, var en bit av mitt hår fastklämd i tången o de började ryka massvis. Jag blev helt chockad och skrek till. När jag väl lyckades släppa tången och insåg att jag hade förstört en del av mitt hår då biten som satt fast i tången brändes av!! Efter den händelsen lärde jag mig att vara mer försiktig o fokuserad när jag använder värmeverktyg XD
Varför jag skulle vilja testa Gloss Absolu är för att jag har hört att det innehåller ingredienser som hjälper till att återfukta och vårda håret på djupet. Har även läst att produkten ska skydda mot yttre påfrestningar, som UV-strålar och föroreningar vilket är extra bra nu inför sommaren när man både badar i klor men även när håret utsätts för så mycket UV-strålar i solen. Sen som pricken över i:t så har jag även sett det lystriga o fina resultatet som produkten ger!