/ Min värsta horror-story gällande håret var då jag i 8an
Veronica
Beauty Beginner
04/06/25-11:34

Min värsta horror-story gällande håret var då jag i 8an skulle färga mitt hår hemma, dagen innan skolfotograferingen. Jag var ute efter en mörkbrun choklad-aktig nyans men då mitt hår är, och redan då var, väldigt torrt måste håret sugit åt sig för mycket av färgen så jag var verkligen svartsvartSVART i håret... Jag tror jag tvättade håret 8 gånger den kvällen med diverse huskurer med schampoo blandat med bikarbonat, citron, bakpulver... you name it. Självklart var håret inte mycket ljusare dagen därpå så jag såg verkligen ut som en "emo", något jag verkligen inte var på den tiden. Usch, jag vet att jag mådde så fruktansvärt dåligt över det där... det tog många veckor och hemgjorda hårinpackningar till färgen släppte... xD

Jag skulle hemskt gärna vilja testa den här serien och ta hand om mitt burr då jag precis fått min lilla dotter, helammar och håret faller i takt med mitt självförtroende... skulle vara sån boost för mig att få hem lite fina produkter att lyxa med när plånboken dessutom numera är lika tunn som mitt hår!

Fortsätt utforska gemenskapen!