/ Min ultimata glow mask-duo! Ja lek med tanken att du ska
Asrin #hudvardstjej
Beauty Star
24/11/22-16:21(redigerad)
Min ultimata glow mask-duo! Ja lek med tanken att du ska göra något speciellt, att du behöver en hudrenovering eller vinterstäda huden helt enkelt! Alltså riktig sån - jag vill känna mig som en ny människa och jag vill att huden lyser! Då är det denna mask-duo du använder. - Lermask - rensa porerna, djuprengör, exfoliera och väck liv i trött, glåmig och tråkig hud. Kvar blir len och fräsch hy fri från pormaskar och döda hudceller. ☁️ Direkt efter Sheetmask: Tillför fukt i mängder och i den jag valt finns Niacinamid som håller porerna rena, jämnar ut hudtonen, stärker hudbarriären och jobbar förebyggande mot knottror, finnar och tilltäpptheter. 🍋 Glöm sen inte att låsa in allt med en fin återfuktande kräm av ditt val! Och sen är du klar? Huden är preppad och renoverad och det lyser om dig! Det ser jag genom skärmen bara av att du läser det här! 🌟 Har du provat någon av dessa? Har du en mask jag inte får missa? Eller vad är ditt bästa vinterstäda-huden-tips? 🧹❄️ Glöm inte följa mig på instagram om du gillar mitt content - @ hudvardstjej! ❤️ KRAM!
Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque 125 ml
Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque 125 ml
EvenSkin Solution Sheet Mask
BeautyAct
EvenSkin Solution Sheet Mask
Fortsätt utforska gemenskapen!