/ min skräckhistoria utspelar sig när jag fick ett "ryck" att
Josefin
Beauty Beginner
07/06/25-12:05

min skräckhistoria utspelar sig när jag fick ett "ryck" att bli platinablond (har mörkbrunt hår naturlig). Utan att veta hur jag skulle gå till väga så köpte jag en blondering och slängde i håret. Blev natutligtvis katastrof. Men jag gav inte upp, köpte en ny omgång som hette typ "extreme platina blond". Bara det namnet borde gjort att varningsklockorna ringde, men nej. Jag tänkte också att lite aluminumfolie nog skulle öka mina chanser att bli blond, hjälp...

jag la i färgen och smackade på folie. När jag drog bort folien, följde håret med... det var fruktansvärt! Mitt fina långa hår, helt förstört! Gick till frissan med svansen mellan benen för att få hjälp med mitt nu korta svinto till hår. Håret gick efter det precis under öronen, usch vad ledsen jag var. Men blont var det haha! Nu är mitt hår tack och lov tillbaka och skulle aldrig ens lägga i blonda slingor nu, mvh livrädd haha

Önskar mig goodiebagen då jag länge suktat efter den här serien men med ett stundande bröllop om 2 månader så finns det inte plats för utsvävningar till hårvård :( men hade varot så lyxigt att få detta som en bröllopspresent till mig själv!

Håller tummarna!!

Fortsätt utforska gemenskapen!