Min julmysrutin đâš
Nu nÀr vintermörkret har slagit in och julen nÀrmar sig, har jag skapat en liten julmysrutin som verkligen fÄr mig att kÀnna mig avslappnad och fÄnga julkÀnslan. HÀr Àr mina bÀsta tips för en perfekt julkvÀll i mysfaktor!
- TĂ€nda ett doftljus â Jag Ă€lskar att skapa den rĂ€tta julstĂ€mningen med ett doftljus frĂ„n Rituals eller Sol de Janeiro. Det sprider en sĂ„ hĂ€rlig, lugnande doft i hela rummet och skapar en mysig atmosfĂ€r. Just nu Ă€r jag helt förĂ€lskad i The Ritual of Ayurveda frĂ„n Rituals.
- HĂ„rinpackning frĂ„n Maria Nila â För att skĂ€mma bort mitt hĂ„r, gör jag en hĂ„rinpackning frĂ„n Maria Nila. Jag Ă€lskar deras Pure Volume Mask, som Ă„terfuktar hĂ„ret pĂ„ djupet och fĂ„r det att kĂ€nnas sĂ„ mjukt och friskt. Perfekt för att ge hĂ„ret en liten boost inför vintermĂ„naderna.
- Ansiktsmask frĂ„n Klairs â För att ge min hy lite extra kĂ€rlek, slĂ„r jag pĂ„ en E-vitaminmask frĂ„n Klairs. Den kĂ€nns sĂ„ lugnande och ger verkligen huden en fin lyster. Jag brukar lĂ„ta den sitta pĂ„ medan jag slappnar av med min favoritbok eller en bra film.
- Vit varm choklad â Det Ă€r ju nĂ„got magiskt med vit varm choklad under vintermĂ„naderna! Jag brukar göra en kopp med massor av marshmallows â en riktig julfavorit som fĂ„r mig att kĂ€nna mig helt bortskĂ€md.
- Mysig julfilm â För att avsluta kvĂ€llen tĂ€nder jag nĂ„gra ljus, kryper ner i soffan och ser pĂ„ en mysig julfilm. Jag Ă€lskar gamla klassiker som "Ensamma hjĂ€rtan" eller den alltid stĂ€mningsfulla "The Holiday". Vad Ă€r era favoritjulfilmer?
Det hÀr Àr min lilla rutin för att verkligen fÄnga julkÀnslan och koppla av. Har ni nÄgra hÀrliga julmysfavoriter eller tips pÄ produkter som gör er vinter Ànnu mysigare? Dela gÀrna!