/ Min hudvårdsrutin är något jag verkligen tycker är viktigt
Paula
Beauty Pro
03/01/25-22:42

Min hudvårdsrutin är något jag verkligen tycker är viktigt för att hålla min hud återfuktad och fräsch varje dag särskilt under vintern där huden blir extra torrrr!! Jag använder två favoriter från ACO som har blivit en "hemlig" magisk skincare för mig:

✨ ACO Bright Booster – Detta serum använder jag både morgon och kväll för att ge min hud lyster och jämna ut hudtonen. Med 10% niacinamid och tetrapeptid-30 hjälper det att reducera pigmentfläckar och ge en jämnare hy, detta är extra viktigt för mig!!! Jag älskar hur lätt formulan känns på huden och att den snabbt absorberas på min hyy!

💧 ACO Hydrating Booster – Fukt är nyckeln till en bra hud, och det här serumet är perfekt! Med hyaluronsyra som attraherar vatten och provitamin B5 ger det intensiv återfuktning som håller hela dagen. Jag applicerar det direkt efter rengöring för att låsa in fukten, och min hud känns alltid så mjuk och smidig efteråt.

Den här rutinen fungerar så bra för mig eftersom produkterna är skonsamma, effektiva och passar min hudtyp. De ger min hud precis det den behöver utan att kännas för tunga eller irriterande. Och denna rutin är väldigt viktig för mig på vintern då min hy blir så himla torr!!

Jag rekommenderar verkligen att du testar dessa!

Face Bright Booster 30 ml
Face Bright Booster 30 ml
Face Hydrating Vitamin B Booster 30 ml
Face Hydrating Vitamin B Booster 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!