Min horror story var för kanske 7-8 år sedan, när jag för första gången skulle få sätta in löshår på riktigt.
Jag har haft slitet, tunt och väldigt kort hår under hela mitt liv, och det är något jag har haft stora komplex över. Hade här kämpat med clips från rapunsel varje morgon, då jag inte tordes lämna huset alls med bara mitt "riktiga hår".
Men nu hade jag vunnit en tävling via Facebook, så jag äntligen skulle få sätta in keratin slingor helt gratis hos en frisör!!
Men innan jag skulle komma dit, bad hon mig att tvätta håret i diskmedel (ENDAST), alltså inget balsam, inpackning eller produkter efteråt. Detta för att slingorna skulle sitta kvar bättre i håret.
Ni kanske kan tänka er hur resultatet blev... Dessutom fick jag ingen hjälp med att ta ut löshåret efteråt, så därav gick sedan omkring med det här alldles för länge. Det såg INTE bra ut kan jag säga.
Men, jag har fortsatt och kämpat med mitt hår varje dag, och jag ÄLSKAR verkligen Kerastases produkter. Så detta vore en riktig dröm att få vinna!!❤