Min hår-horror story:
För några år sedan hade jag färgat mitt hår rött och älskade det – tills jag en dag bestämde mig för att bli blond. Det var början på en riktig mardröm. Jag använde blekning hemma och visste inte hur skadligt det kunde vara efter röd färg. När jag tvättade ur blekningen såg jag att mitt hår hade blivit orange istället för blont. Men det var inte det värsta – håret började gå av i stora tussar, särskilt när jag borstade det. Det kändes som att jag förlorade halva håret. Det var frissigt, torrt och helt förstört. Jag kände mig inte alls som mig själv längre och ångrade mig djupt. Det tog flera år av intensiv vård för att få tillbaka ett någorlunda friskt hår igen.
Varför jag vill testa Gloss Absolu:
Efter allt mitt hår har gått igenom är jag alltid på jakt efter produkter som verkligen kan ge glans, styrka och vård. Jag har hört mycket gott om Gloss Absolu och tror att det kan vara precis det mitt hår behöver just nu – något som vårdar på djupet, skyddar färgen och samtidigt ger den där fantastiska glansen man alltid drömmer om. Jag vill känna mig stolt över mitt hår igen och slippa gömma det i tofsar och mössor. Gloss Absolu känns som en perfekt räddning för oss som har varit med om hårkatastrofer.