/ Min hår-horror story är nog att jag för 2 år sedan vuxen
Karin
Beauty Star
05/06/25-12:30

Min hår-horror story är nog att jag för 2 år sedan vuxen och "vettig" får för mig stt bleka håret själv hemma. 2 dagar innan jag ska åka och festa pp Srockholmsveckan i Visby! Är redan blond men har utväxt och lite för varm nyans överlag. Det blir såklart väldigt ojämnt och för orange i hårbotten. Börjar grina som ett barn. Beställer hem ny blekning (skulle va nåt bra märke) som ska komma nästa dag hem. Jag får hem fel paket! Panik! Blir arg på stället jag beställt från å jiddrar med dom. Minns inte knaset men var typ att Just dom hade denna vara. Det slutar med att jag får ÅKA dit, kommunalt, till deras lager tvärs över stan, för att hämta nya paketet. Jag öppnar på plats för magkänslan säger hmmm. FEL innehåll!! Knackar på, gnäller, en stackars rädd ung tjej jobbar typ ensam då och är helt förvirrad, kanske ny, stressad. Hon tar in mig till deras personalkök å det slutar med att jag får hjälpa henne å leta (samt får lite sköna gratisgrejer) å allt löser sig. Kl är typ 19-20 en fre kväll! Jag hem igen, blekningen blir PLATINA kalabalik, plus massa hår går av, spec runt ansiktet så det står rätt utåt!!!! Börjar grina! Ska flyga till Visby tidigt nästa morgon och inte heller packat. Kl är väl typ 22:30. Vill ställa in resan, men gör inte det. Använde mig dessa dagae av EXTREMT mycket hårspray å hår-mascara för att få ned håret där. VAD LÄTT i ett blåsigt Visby vid vattnet!!! Och att jag såg ut som en fjortis. Hade kul iaf men håret har nog mått rätt skit sen dess! Fick också för ett år sen för mig att bli rödkopparbrun! För att för några mån sen bli jätteblond igen för ångra mig!!! Dock hos frisör men HUR bra mår mitt hår tror ni? Fattig är man med! Hade gäääärna vunnit :)

Fortsätt utforska gemenskapen!