/ Min hår-horror story. När jag var yngre hade jag väldigt
Cecilia
Beauty Pro
04/06/25-19:37(redigerad den 04/06/25-19:38)

Min hår-horror story.

När jag var yngre hade jag väldigt fint, friskt och långt hår tills jag en dag fick för mig att färga håret brunt hemma (!!!) vilket jag ångrade DIREKT. Det kändes absolut inte som jag och redan nästa dag började jag processen att bli blond igen. Jag vet inte hur många gånger jag blekte håret innan allt det bruna (sedan orangea) var borta och jag säger bara en sak - ALDRIG IGEN. Mitt hår blev så slitet och gick av på flera ställen. Hade dessutom sår i hårbotten för att jag hade blekt det så mycket, och tillslut blev jag tvungen att klippa mig axelkort för att det var så förstört. Att gå från en tjej med långt och friskt hår till en tjej med axelkort sönderblekt hår gjorde ont i mitt hjärta, och speciellt för att jag inte trivdes med det. Hår är ju egentligen bara hår meeen jag kommer aldrig göra om samma misstag igen.

Jag skulle vilja testa Gloss Absolu serien då jag ännu inte funnit en hårvårdsrutin som jag gillar. Det är cirka 9 år sedan min hår-horror story utspelade sig men upplever än idag att det är torrt och frissigt efter denna händelse. Kan absolut också bero på att jag inte hittat rätt produkter till håret så skulle vara superkul att få testa denna serie och se om det kan vara något för mig och mitt hår! 💖✨

Fortsätt utforska gemenskapen!