Min grej
Återfuktande läppoljor och olika hybrider är nog den produkt jag lättast faller för.
Dels för att jag vet vad jag gillar (som referens) och dels för att jag vet att de går åt.
Har dessutom en från BeautyAct som ligger i väskan (bra och prisvärd) och ett antal vanliga lipbalms (stick) från KORRES och Burt's Bees.
Har många och har testat ännu fler i alla prisklasser, från e.l.f till Dior och kommit fram till att dyrast definitivt inte alltid är bäst utan priset hänger mer ihop med varumärke, förpackning och eventuell hype.
På första bilden de två bästa och de två finaste, enligt mig, som jag har just nu.
Clarins är en av få jag köper om och denna Limited Edition kunde jag inte motstå.
Charlotte Tilbury tycker jag har jättefina, relativt stora, förpackningar med en trevlig produkt och formula. Troligen ändå inget omköp då jag tycker det finns bättre, och andra jag hellre vill testa, för det priset.
Ole Henriksen - vad kan jag säga?!
Från allra första appliceringen av originalet, den ofärgade Citrus Sunshine (gul förpackning), så var den min ohotade favorit!
Den sitter hela natten och mina läppar är så mjuka på morgonen.
Att förpackningen är en lagom oglamorös och lite tråkig tub spelar ingen som helst roll
när innehållet är "guld"! ⭐️🥰
Vilken läppolja/lip balm/hybrid vill du inte vara utan?