/ Massiv Rituals haul! 😍 Delvis köpt pĂ„ Kicks (gröna
Sofia
Beauty Pro
11/09/25-19:14

Massiv Rituals haul! 😍 Delvis köpt pĂ„ Kicks (gröna necessĂ€ren), resten frĂ„n Rituals. 🛍

Jag har haft covid och Ă„terhĂ€mtar mig fortfarande, sĂ„ jag tröstshoppade massa self care. 😅 Allt detta för att jag behövde ny tvĂ„l haha! Parfymen fick jag pĂ„ köpet frĂ„n Rituals, den heter Soleil d'Or edp och luktar riktigt gott! Mitt luktsinne Ă€r nedsatt dock sĂ„ jag kan inte sĂ€ga mycket mer om doften just nu.

Det stora kitet med den enorma, jĂ€ttefina, gröna sammetsnecessĂ€ren Ă€r ovanligt bra för att vara Rituals, och de Ă€r ju typ alltid bra! 👝 Men sĂ„ anvĂ€ndbart med en stor necessĂ€r istĂ€llet för att allt bara kommer i en lĂ„da. NecessĂ€ren Ă€r galet fin, vĂ€ldigt lyxig. ✚ InnehĂ„llet Ă€r doftpinnar, rumsdoft (nya designen som Ă€r SÅ tjusig), duschskum, body lotion och en nattkrĂ€m för hĂ€nder och fötter.

Den mindre necessĂ€ren Ă€r ett kit frĂ„n Amsterdam-kollektionen med doft av yuzu och tulpan – Japan möter NederlĂ€nderna. Det Ă€r en jĂ€ttehĂ€rlig doft (som jag tyvĂ€rr inte kĂ€nner fullt ut just nu) och de blĂ„vita porslininspirerade förpackningarna Ă€r sĂ„ vackra! Perfekt med resestorlekar att ta med sig till exempel nĂ€sta Ă„r nĂ€r jag ska resa till NederlĂ€nderna. đŸŒ· InnehĂ„ller handtvĂ„l, duschskum, body lotion och body mist.

Sist men absolut inte minst – min nya, vackra skĂ„l med sten! 😍😄 Blev helt kĂ€r nĂ€r jag sĂ„g detta ljuvliga sĂ€tt att sprida god doft hemma. Det Ă€r alltsĂ„ en liten grön glasskĂ„l med gröna fina stenar (jag Ă€lskar grönt ifall nĂ„gon undrade 💚) som man droppar nĂ„gon form av parfymolja pĂ„, och stenarna absorberar vĂ€tskan och ligger dĂ€r och doftar gott. Hur fint?! ✚

The Ritual Of Jing Night Hand & Foot Mask 70 ml
RITUALS
The Ritual Of Jing Night Hand & Foot Mask 70 ml
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
RITUALS
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Jing Mini Fragrance Sticks Diffuser 70 ml
RITUALS
The Ritual Of Jing Mini Fragrance Sticks Diffuser 70 ml
The Ritual Of Jing Parfum d'Interieur 500 ml
RITUALS
The Ritual Of Jing Parfum d'Interieur 500 ml