/ đŸŒŒMarc Jacobs Daisy Murakami YellowđŸŒŒ đŸ€Toppnoter :
Tatjana
Beauty Pro
17/02/26-03:57
đŸŒŒMarc Jacobs Daisy Murakami YellowđŸŒŒ đŸ€Toppnoter : Mandarin, kumquar, grapefrukt och rosa peppar. đŸ€HjĂ€rtnoter: Jordgubb, hallon, gardenia och ros. đŸ€Basnoter: CedertrĂ€, pralin, benzoin och ambrox. °En jĂ€tte fin och cool parfym! Flaskan Ă€r i gult glas med ett jĂ€tte coolt lock som har tre glada blommor pĂ„ sig med olika fĂ€rger. Bara sjĂ€lva flaskan och locket gör att man fĂ„r en positiv kĂ€nsla utav parfymen. °Direkt efter jag sprayat sĂ„ luktar det frĂ€scht/blommigt. Min första tanke Ă€r att den luktar som en parfym som passar till Ă€ldre damer tyckte den pĂ„mminde lite om Fenjal!. °Efter parfymen suttit en liten stund sĂ„ doftar det friskt och saftigt/sött. NĂ€r parfymen lagt sig sĂ„ tycker jag att det doftar blommor, hallon-jordgubb-mandarin med baslukten utav lite cedertrĂ€ och pralin som gör denna doft intressant! Priset för 50ml Ă€r okej °En perfekt doft till en kvinna runt 25+ inget menat att inte yngre ocksĂ„ kan anvĂ€nda denna, utan jag tycker att den passar en kvinna som Ă€r lite mer ''vuxen''. Passar som perfekt dags-doft dĂ„ den har en upplyftande kĂ€nsla, lite konstigt att beskriva men nĂ€r man bĂ€r doften kĂ€nns den typ positiv och glad! LĂ€mnar en frisk och kvinnlig doft. °Jag ger denna 2/5! absolut inget fel pĂ„ denna doft, den Ă€r inte bara 100% min typ utav doft. Rekomenderar endĂ„ absolut att ge denna ett försök, jag tycker att den var en utav de godaste dofterna som har blommig doftđŸŒș
Daisy Murakami Yellow 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Murakami Yellow 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!