Hem / Alla inlรคgg / ๐Ÿ… Maison Margiela - Replica From the Garden ๐Ÿ… Oftast
Nikki
Beauty Pro
03/16/24-09:22
๐Ÿ… Maison Margiela - Replica From the Garden ๐Ÿ… Oftast tycker jag man vet direkt om man gillar en parfym eller inte. Men som parfymnรถrd รคlskar jag nรคr jag provdoftar och inte vet vad jag ska tycka. Nรคr man doftar var 10:e minut i tre timmar fรถr att kรคnna varje steg av doftens utveckling. Eller nรคr man inte blir riktigt klok pรฅ den sรฅ man mรฅste besรถka en butik och provdofta den flera gรฅnger. Provdoftade nyligen Maison Margielas Replica From the Garden som lanserades i slutet av fรถrra รฅret och nu mรถter sin fรถrsta vรฅr och sommar. Tycker detta รคr en vรคldigt direkt doft och har du stรฅtt i en trรคdgรฅrd och plockat dina egna solvarma tomater en stekhet sommardag sรฅ รคr det precis sรฅ den luktar. Annars gnuggar du lite pรฅ bladen nรคr du kรถper kvisttomater nรคsta gรฅng. Till det en frรคsch och frisk citrus, lite fyllig blomdoft och en inte helt angenรคm jordighet men som pรฅ nรฅgot sรคtt รคndรฅ behรถvs fรถr att gรถra doftbilden komplett. Doftnoter: tomatplantsblad, grรถn mandarin, geranium (blomma, rosliknande doft) och patchouli. Pรฅ ett sรคtt tycker jag verkligen om doften. Men vill man ha en parfym som doftar sรฅ? Ni fรถrstรฅr sjรคlva, det blir till att provdofta igen ๐Ÿ˜ƒ - och det รคlskar jag! ๐Ÿฅฐ Rekommenderar att ni testar Maison Margiela om ni inte redan gjort det. Jag gillade รคven Matcha Meditation (men den finns tyvรคrr inte pรฅ KICKS lรคngre). Har taggat nรฅgra andra som jag testat och gillar. Vรฅr & Sommar: Beach Walk Hรถst & Vinter: By the Fireplace, Jazz Club
๐Ÿ… Maison Margiela - Replica From the Garden ๐Ÿ…  Oftast
๐Ÿ… Maison Margiela - Replica From the Garden ๐Ÿ…  Oftast - 2
๐Ÿ… Maison Margiela - Replica From the Garden ๐Ÿ…  Oftast - 3
Maison Margiela
Replica From The Garden EdT 30 ml
Maison Margiela
Replica Beach Walk EdT 100 ml
Replica By The Fireplace EdT 100 ml
Replica Jazz Club EdT 100 ml
Maison Margiela
Replica Beach Walk EdT Refill 100 ml
Maison Margiela
Replica By The Fireplace EdT Refill 100 ml
Maison Margiela
Replica Jazz Club EdT Refill 100 ml