đ„đ§đđŁ LUMENE 50% đŁđđ§đ„
Ett varumÀrke som gett mig flera hudvÄrdsfavoriter och en foundation jag alltid har hemma.
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation har medelhög tÀckning, Àr fÀrgkorrigerande och utjÀmnande och har en naturlig neutral finish. Perfekt Àven att blanda med dagkrÀmen för din egen personliga tinted moisturizer. Har oftast fler Àn en för att tÀcka in mina hudtoner under Äret, blek, blekare och lite solbrÀnd. Blandar dem Àven vid behov.
TvÄ helt underbara och prisvÀrda (annars ocksÄ) serum som ger huden bÄde Äterfuktning och strÄlande glow. FrÀsch god doft av citrus (apelsin) som ocksÄ ger hÀrlig energi pÄ morgonen. Gillar verkligen bÄda men Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir (med högre koncentration) har en lite fylligare formula som kÀnns lyxigare. Skulle de kosta lika mycket skulle jag vÀlja den.
Nordic Hydra Moisturizing Prebiotic Oil-Cocktail Àr helt underbar för torr/mycket torr hud. Intensiv Äterfuktning pÄ djupet. AnvÀnder den frÀmst pÄ vintern men vid behov Àven resten av Äret. Appliceras efter rengöring och innan fuktkrÀm. Funkar jÀttebra och blir en fin bas under makeup ocksÄ.
Tror det Ă€r mĂ„nga som storhandlar đ sina favoriter idag, kanske t o m unnar sig att testa nĂ„got helt nytt.
Hoppas att denna halva priset-pĂ„skpresent ocksĂ„ gör att nĂ„gra som aldrig testat Lumene upptĂ€cker det. Ett varumĂ€rke som hĂ€mtar sĂ„ mycket inspiration men Ă€ven ingredienser frĂ„n den nordiska naturen. Björksav och hjortron Ă€r bara nĂ„gra av dem. đ«đż