/ Lite parfym-inspiration 💗 eller Mors Dag-tips! ISSEY
Nikki
Beauty Pro
18/05/24-07:50
Lite parfym-inspiration 💗 eller Mors Dag-tips! ISSEY MIYAKE L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP En frĂ€sch, ren och feminin doft. Fruktig, lĂ€tt blommig och akvatisk. Doftnoter bl a: pĂ€ron, honung, bergamott, vattennoter, pion och cashmeran. Ni som brukar lĂ€sa mina inlĂ€gg vet att jag Ă€lskar de flesta av Issey Miyake's dofter. Den japanska modedesignern lanserade sin första doft 1992 (taggar den ocksĂ„). DĂ„ helt unik och mĂ„nga har försökt Ă„terskapa de rena, porlande akvatiska inslagen som Ă€r sĂ„ typiskt för de flesta av Issey Miyake's parfymer. Försök provdofta I butik (obs! stor risk att du blir förĂ€lskad 😍) Ljuvliga dofter du inte hittar pĂ„ alla. Finns Ă€ven nĂ„gra spĂ€nnande herrdofter. MARC JACOBS Daisy Love Pop EdT Lekfull, söt gourmanddoft. Doftnoter: hjortron, bergamott (citrus), vispgrĂ€dde, pistage, mysk och benzoin. Marc Jacobs har genom Ă„ren lanserat vĂ€ldigt mĂ„nga parfymer och denna Ă€r en av de senaste frĂ„n i Ă„r (taggar Ă€ven de andra nya). Har haft flera och har för tillfĂ€llet denna och Perfect EdP. De flesta Ă€r lĂ€tta att bĂ€ra och gillas av mĂ„nga. Man blir sĂ€llan besviken pĂ„ Marc Jacobs dofter. BURBERRY Goddess EdP Elegant och lyxig. En mjuk, feminin och kryddig doft. Doftnoter: lavendel, kakao, ingefĂ€ra och vanilj. En speciell doft som behöver upplevas sĂ„ jag rekommenderar att ni provdoftar den i butik. Kanske mer en doft för höst och vinter men helt ljuvlig en varm sommarkvĂ€ll ocksĂ„. Älskar kombinationen lavendel och vanilj. Och tĂ€nk er hur gott man somnar med denna drömdoft hĂ€ngandes kvar. đŸ„°
L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP 50 ml
Issey Miyake
L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP 50 ml
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Goddess EdP 100 ml
Burberry
Goddess EdP 100 ml
Goddess Refill EdP 150 ml
Burberry
Goddess Refill EdP 150 ml