Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
>> Lets Talk Face Shaving << Jag har under en ti
Emma
KICKS-anställd
23/03-08:51 (redigerat)
>> Lets Talk Face Shaving << Jag har under en tid nu rakat mitt ansikte, du hörde mig! RAKAT MITT ANSIKTE! 😝 En Beautytrend som har cirkulerat en längre tid och jag var bara tvungen att prova det 😝 Jag rakar det ca 1 gång i månaden med en ”brow razor” och resultatet blir så bra! Att raka ansiktet kan kännas lite läskigt och konstigt men är faktiskt bra på många sätt: 1. Du får ett lenare ansikte⭐ 2. Du exfolierar huden genom att skrapa bort påliggande hudceller ⭐ 3. Hjälper hudvården att penetrera djupare i huden och ger därför bättre effekt. ⭐ 4. Sminket lägger sig mycket finare på huden. ⭐ Tips: När du rengjort ditt ansikte så kan du lägga på en ansiktsolja för att rakningen ska bli mildare på huden och kom ihåg att ha en lätt hand när du gör det så du inte råkar riva dig 😊 Att tänka på innan du rakar ansiktet: Rakning verkar vara en oskyldig teknik och för det mesta är det det, men när det gäller att ta bort hår från ansiktet finns det några tips att tänka på. Om huden inte är förberedd eller ren, rekommenderar jag inte att raka ansiktet. Detta kan föra in bakterier i huden som kan leda till utslag och infektioner och skapa ytterligare irritation❕❕ Någon annan som börjat med denna Beauty trend? 💛och vad tycker ni? 😍
Depend Eyebrow Cutter
Depend Eyebrow Cutter
Depend Everyday Eye Brow Knives
Depend Everyday Eye Brow Knives