Hem / Alla inlรคgg / Letar du efter en toppen concealer? Fulltรคckande? I Got
ASSE
Beauty Pro
17/04/24-10:26
Letar du efter en toppen concealer? Fulltรคckande? I Got You๐Ÿ˜‹ Personligen fรถredrar jag fulltรคckande concealer och helst inte sรฅ tung pรฅ huden heller. Delar med mig av nรฅgra av mina top favoriter som jag inte kan leva utan๐Ÿ˜ Huda Beauty Faux Filter Concealer ๐Ÿ’„ - Concealern har en lรคtt, mjuk konsistens och applikatorn gรถr det enkelt att applicera sรฅ mycket eller sรฅ lite som behรถvs. Med flera fรคrger fรถr olika hudtoner tรคckte den effektivt mina mรถrka ringar och hรฅller hela dagen och natten. Tillsammans med Huda Beauty Easy bake & setting powder gรถr den underverk.  IT Bye Bye Under Eye ๐Ÿ’„ - Jag har aldrig anvรคnt sรฅ lite av en produkt fรถrut! Jag tror att den gรถr mรฅnga av de saker som den lovar - den tรคcker mรถrka ringar, speciellt nรคr den รคr satt med puder. Bรคsta sรคtt att fรฅ ut sรฅ mycket som mรถjligt frรฅn produkten รคr att dutta ut produkten lite med en post och lรฅta den sitta 1-2 minuter innan du anvรคnder din Beauty blender fรถr att dutta ut allt jรคmt och fint. Mac Pro Longwear concealer๐Ÿ’„ - Vรคtskan i sig รคr vรคldigt lรคtt och tunn. Vรคldigt bra tรคckande och behรถvs sรฅ lite fรถr att komma lรฅngt. Rekommenderar starkt att anvรคnda denna concealer tillsammans med Mac Studio Fix Foundation, naturlig och tรคckande resultat. Lยดorรฉal Paris Infaillible More Than Concealer ๐Ÿ’„- En dupe fรถr Huda Beauty faux filter concealer, en formula som รคr medium- full tรคckande och inte fungerar pรฅ huden. En formula som krรคvs vรคldigt lite fรถr att gรถra stor skillnad. Detta kan nog vara den enda budget concealer som รคr vรคrd sรฅ mycket mer รคn priset idag. Stor rekommendation till dig som vill ha bra tรคckande och inte fรฅr plรฅnboken att grรฅta. Att hitta sin rรคtta concealer tar tid och krรคvs mycket testande tills man hittar den rรคtta och nรคr du vรคl har hittat den rรคtta รคr man fast med dig 4 Life