/ Letar du efter en toppen concealer? Fulltäckande? I Got
ASSE
Beauty Pro
17/04/24-10:26
Letar du efter en toppen concealer? Fulltäckande? I Got You😋 Personligen föredrar jag fulltäckande concealer och helst inte så tung på huden heller. Delar med mig av några av mina top favoriter som jag inte kan leva utan😍 Huda Beauty Faux Filter Concealer 💄 - Concealern har en lätt, mjuk konsistens och applikatorn gör det enkelt att applicera så mycket eller så lite som behövs. Med flera färger för olika hudtoner täckte den effektivt mina mörka ringar och håller hela dagen och natten. Tillsammans med Huda Beauty Easy bake & setting powder gör den underverk.  IT Bye Bye Under Eye 💄 - Jag har aldrig använt så lite av en produkt förut! Jag tror att den gör många av de saker som den lovar - den täcker mörka ringar, speciellt när den är satt med puder. Bästa sätt att få ut så mycket som möjligt från produkten är att dutta ut produkten lite med en post och låta den sitta 1-2 minuter innan du använder din Beauty blender för att dutta ut allt jämt och fint. Mac Pro Longwear concealer💄 - Vätskan i sig är väldigt lätt och tunn. Väldigt bra täckande och behövs så lite för att komma långt. Rekommenderar starkt att använda denna concealer tillsammans med Mac Studio Fix Foundation, naturlig och täckande resultat. L´oréal Paris Infaillible More Than Concealer 💄- En dupe för Huda Beauty faux filter concealer, en formula som är medium- full täckande och inte fungerar på huden. En formula som krävs väldigt lite för att göra stor skillnad. Detta kan nog vara den enda budget concealer som är värd så mycket mer än priset idag. Stor rekommendation till dig som vill ha bra täckande och inte får plånboken att gråta. Att hitta sin rätta concealer tar tid och krävs mycket testande tills man hittar den rätta och när du väl har hittat den rätta är man fast med dig 4 Life
Fortsätt utforska gemenskapen!