Hem / Alla inlรคgg / Lรฅt mig berรคtta till er om en parfym som doftar lyxigt,
ASSE
Beauty Pro
04/18/24-10:49
Lรฅt mig berรคtta till er om en parfym som doftar lyxigt, sexigt och kvinnlig... YSL Libre EdP Intense ๐Ÿ˜ Libre Intense รคr det bรคsta av det bรคsta. Den รคr sexig, kraftfull och i grunden sjรคlvfรถrtroende i en flaska och en doft som du kan bรคra รฅret runt. Libre รคr en av de fรฅ parfymer i min egna รฅsikt som hรฅller i hela dagen, inget behov av att spruta flera gรฅnger om dagen fรถr att doften skall hรฅlla i. Vaniljens och Tonkabรถnanens krรคmiga mjukhet, orkidรฉns fascinerande tjusning och vรคrmen frรฅn Ambra och Vetiver kombineras fรถr att skapa en doft som รคr bรฅde sensuell och trรถstande. Den har ocksรฅ en mycket unik doftvรคg som รคr otroligt vacker, sรถt och sensuell. Livslรคngden och projektionen รคr ocksรฅ anmรคrkningsvรคrd. Den hรคr parfymen har gett mig sรฅ mycket komplimanger av vรคnner, familj och frรคmlingar pรฅ gatan. Har tappat rรคkningen fรถr hur mรฅnga gรฅnger tjejer har kommit fram till mig pรฅ gatan och frรฅgat vad fรถr parfym jag har pรฅ mig๐Ÿ˜ Priset รคr vรคrt varenda liten krona fรถr denna gudomliga parfym.๐Ÿ˜
Yves Saint Laurent
Libre EdP Intense 30 ml