Låt lockarna och håret fluffa till sig extra i vår! ☁
Inte nog med att scalpen är 🔥the hot topic🔥 i år, tycker jag vi ska införa att hår är the hot topic of the year! Inte bara för att jag älskar att prata om hår, men för att lika som scalpen behöver kärlek, behöver även vårt hår kärlek!
Med Briogeo's Curl Charisma serie, har jag stylat mitt fluff! Jag älskar att de har tre styling produkter som antingen kan användas separat (beroende på hårtyp) eller tillsammans!
Steg för steg hur jag gör:
1. Jag älskar att börja med en leave-in,
Briogeo's Curl Charisma Rice Amino + avocado Leave-in-defining crème är en two in one, som fungerar både som en fuktgivande leave-in och en definierande lockkräm med tomatextrakt och riskextrakt som strukturerar och stärker lockarna 💪
2. En fyllig Custard
Egentligen är Briogeo's Curl Charisma Chia + Flaxseed Coil Custard en styling produkt för dig med tightare struktur (3B och uppåt), men jag älskar att använda denna fylliga custard som en lockkräm för att få strukturen. En perfekt styling produkt för dig med törstigt hår som tål en tyngre produkt 🍹
3. En säker gel som ger stadga och defintion
Briogeo's Curl Charisma Rice Amino + Quinoa Frizz Control Gel är en perfekt styling produkt för dig som gillar stadga och definition utan att få en "stel känsla". Perfekt produkt för att avsluta stylingen med för att lockarna ska hålla i flera dagar! 😍
Här levereras alltså flera olika styling produkter som går att kombinera eller användas separat beroende på din hårtyp!
Briogeo
Curl Charisma Rice Amino + Avocado Leave–In Defining Crème 177 ml
Briogeo
Curl Charisma Define + Defrizz Hair Care Minis 4x59 ml
Curl Charisma Chia + Flax Seed Coil Custard 177 ml
Briogeo
Curl Charisma Rice Amino + Quinoa Frizz Control Gel 162ml