/ Lancôme Le 8 Hypnôse Mascara Jag fick möjlighet att prova
Beauty Tester
Matilda
Beauty Pro
13/11/22-10:39(redigerad)
Lancôme Le 8 Hypnôse Mascara Jag fick möjlighet att prova på Lancômes nyaste mascara - Le 8 Hypnôse! Denna mascara innehåller åtta vitaliserande aminosyror och ska ge starkare och fylligare fransar på 4 veckor. Den utlovar även fantastisk volym. Mascaran kommer i en helt otroligt lyxig förpackning av återvunnet glas. Nu har jag provat denna mascara i ungefär 1 månad och har äntligen ett utlåtande. Jag måste erkänna att jag känner lite hat-kärlek till denna mascara. Har den gjort det den lovar att göra? Jag upplever i alla fall att mina fransar känns mjukare och friskare sedan jag började använda denna. Fylligare vet jag dock inte. Jag vet inte heller om jag tycker att jag fick någon WOW volym. Jag upplevde att denna var lite torr när jag applicerade den och små korn trillande gärna ner på kinderna. Jag har ganska långa fransar men de är raka och denna mascara gör tyvärr ingenting för att få dem att hålla sig böjda. När blev jag förälskad i denna mascara? Jo, det ska jag berätta… jag testade att kombinera denna med en vattenfast mascara och WOW! Nu händer det grejer. Jag börjar med att applicera ett lager med vattenfast mascara och lägger sedan denna ovanpå. Nu snackar vi volym! Detta har blivit min go-to combo som jag använder nästintill varje dag. Fransarna håller sig böjda HELA dagen, ingenting smular och jag får sådan otrolig volym. Jag ÄLSKAR Le 8 Hypnôse… det är dock inte utan ett stort MEN. Jag använder sällan denna mascara ensam utan kombinerar den som sagt med en vattenfast mascara. Jag har mixed feelings. Jag tycker såhär… har du lite extra pengar att spendera på en lyxig mascara och är redo att jobba med den för att den ska fungera för dig, shoot. Jag tycker även denna är ett bra alternativ för personen med känsliga ögon eller fransar som behöver lite extra kärlek. Jag har funnit äkta kärlek i denna mascara, trots att den inte fungerat i alla lägen.
Fortsätt utforska gemenskapen!