KORA ORGANICS Noni Night AHA Resurfacing Serum đ
Förra veckan var det Àntligen dags att prova mitt nya serum frÄn KORA Organics innehÄllande superfrukten Noni som jag inte visste mycket om. Nu vet jag att dess nÀringsinnehÄll Àr nÀstan löjligt bra (och att den dÀrför anvÀnds för att lÀka kroppen bÄde pÄ insidan och utsidan) men jag vet ocksÄ att den tydligen ska vara rÀtt illaluktande och inte heller alltför vÀlsmakande.
Doften pĂ„ serumet Ă€r inte sĂ„ illa men inte heller vĂ€ldoftande och fĂ€rgen Ă€r inte direkt lĂ€cker heller. đ
Nu Miranda Kerr vÀntar jag mig nÀstan mirakel av detta serum för efter sÄ mÄnga hÀrliga jag anvÀnt frÄn bl a Biotherm, LancÎme, Lumene och Budgie blir jag inte omedelbart charmad av detta.
Det Àr ett kraftfullt nattserum med AHA och BHAsyror som verkar exfolierande och ökar cellförnyelsen. Det ska Àven minska synligheten av porer, reducera fina linjer och rynkor, vara ett kraftfullt antioxidantskydd och ge en klar och strÄlande hÀlsosam hud.
Nu Àr jag ju för ung för att kunna mÀrka av en synlig antiage-effekt
men jag mÄste sÀga att pÄ morgonen nÀr doften Àr helt borta sÄ vaknar jag med ett ansikte som Àr silkeslent.
100% veganskt đž
Kora Organics
Noni Night AHA Resurfacing Serum 30 ml