/ KORA ORGANICS Noni Night AHA Resurfacing Serum 💜 Förra
Nikki
Beauty Pro
10/09/23-08:52(redigerad den 10/09/23-08:54)
KORA ORGANICS Noni Night AHA Resurfacing Serum 💜 Förra veckan var det Ă€ntligen dags att prova mitt nya serum frĂ„n KORA Organics innehĂ„llande superfrukten Noni som jag inte visste mycket om. Nu vet jag att dess nĂ€ringsinnehĂ„ll Ă€r nĂ€stan löjligt bra (och att den dĂ€rför anvĂ€nds för att lĂ€ka kroppen bĂ„de pĂ„ insidan och utsidan) men jag vet ocksĂ„ att den tydligen ska vara rĂ€tt illaluktande och inte heller alltför vĂ€lsmakande. Doften pĂ„ serumet Ă€r inte sĂ„ illa men inte heller vĂ€ldoftande och fĂ€rgen Ă€r inte direkt lĂ€cker heller. 😂 Nu Miranda Kerr vĂ€ntar jag mig nĂ€stan mirakel av detta serum för efter sĂ„ mĂ„nga hĂ€rliga jag anvĂ€nt frĂ„n bl a Biotherm, LancĂŽme, Lumene och Budgie blir jag inte omedelbart charmad av detta. Det Ă€r ett kraftfullt nattserum med AHA och BHAsyror som verkar exfolierande och ökar cellförnyelsen. Det ska Ă€ven minska synligheten av porer, reducera fina linjer och rynkor, vara ett kraftfullt antioxidantskydd och ge en klar och strĂ„lande hĂ€lsosam hud. Nu Ă€r jag ju för ung för att kunna mĂ€rka av en synlig antiage-effekt men jag mĂ„ste sĂ€ga att pĂ„ morgonen nĂ€r doften Ă€r helt borta sĂ„ vaknar jag med ett ansikte som Ă€r silkeslent. 100% veganskt 🌾
Noni Night AHA Resurfacing Serum 30 ml
Kora Organics
Noni Night AHA Resurfacing Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!