/ Köp från Kicks!
Nathalie
Beauty Pro
29/03/26-17:51(redigerad den 29/03/26-18:12)

Köp från Kicks!

Ett köp från Kicks som jag haft hemma ett tag. Äntligen hittat en lila highlighter som inte är glittrig - och från mitt favoritmärke MAC! Jag har däremot inte testat den på riktigt än (bara på handen i butik) för varje gång jag tänker att jag ska ta det så tar jag en annan av ren vana 🙈 Vit highlighter från Gosh Copenhagen - det är den här jag råkat ta istället. Det började med att jag bara skulle testa den för att försöka avgöra om jag skulle behålla den längst till höger, och så har det bara blivit den jag tagit. Ska visa den närmare en annan dag men det är en diskret highlighter som ändå finns där liksom. Contour från Gosh Copenhagen - det här blir mitt sista försök till contour, blir det bra så lägger jag ner det. Har dock inte vågat mig på att testa än. Blush från Gosh Copenhagen - en MATT blush! Kunde inte inte köpa. Ser ut att vara en så fin färg! Highlighter från Fenty - såg fin ut men fick bli en retur. Enbart pga att jag inte testat den på ett år (dvs inte kunnat se hur den verkligen är) och när jag såg den i verkligheten igen blev jag osäker om det var vad jag var ute efter. Ingen butik nära mig säljer Fenty så jag tog det säkra före det osäkra
Fortsätt utforska gemenskapen!