/ Just nu är Joicos fantastiska hårvård på 25% rabatt så här
Anna
Beauty Pro
04/03/25-16:32

Just nu är Joicos fantastiska hårvård på 25% rabatt så här kommer lite tips! Från Vänster; Toppen Multi Leave-in spray som ger mycket glans, utredande effekt och och bra skydd mot värme! doften är salongsaktik och rätt tung för den som har känslig näsa dock. En otroligt bra Hårolja! Doftar fruktigt och väldigt gott. Ger jättefin glans och effektivmot friss. ganska lätt olja så lätt att använda. Missvisande namn den fungerar på alla hår, ingen uppljusande effekt. Men GLANS! Den nya superfina inpackningen särskil bra för kemiskt behandlat och trasigt hår från Defy Damage serien, doftar fruktigt och härligt krämig. Tycker lite mer om den nya jämfört den gamla eftersom den är lättare att använda i hela håret ( mitt är höftlångt) Har vunnit priser🏆 Min mest använda produkt från Joico, har använt liter vis 😃!! En inpackning som gör lite av allt och gör det bra och inget balsam behövs efter eftersom det är en inpackning som sluter hårstråt🥂! Har också fått pris och utmärkelser 🏆 Den ger fukt, stärker håret och bevarar färg och passar de flesta hårtyper. Men har man grova hårstrån rekommenderar jag den mörkblå inpackningen ( Moisturizing serien) som jag gav vidare till min mamma och hennes lockar. mycker effektivt fuktgivande inpackning, som inte är med här alltså. Den första inpackningen i Defy Damage serien, lite tyngre än den nya men mycket bra och till lägre pris än den nya!! Den liggande underär en utredande spray som jag tror passar de som är rädd att få tungt hår, mer stärkande än fuktgivande i längden tycker jag. Känns mer fuktgivande precis vid applicering än vad den är. Mitt svall med blekta slingor behöver allt för stt hålla, så brukar använda den med andra mer fuktgivande produkter, för balans. Har också använt flera sorters schampon och balsam från Joico från K- pak och Defy Damage serierna som jag rekommenderar också!

Kbond20 Power Masque 50 ml
Kbond20 Power Masque 50 ml
Blonde Life Glow Oil 100 ml
Blonde Life Glow Oil 100 ml
K-Pak Hydrator 50 ml
K-Pak Hydrator 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!