/ Julmys med min favorittradition Varje år ordnar jag julmust
Nathalie
Beauty Pro
23/12/24-16:02

Julmys med min favorittradition

Varje år ordnar jag julmust i små flaskor och hembakade pepparkakor till alla tre skiften på min makes station, som han får ta med sig på julafton. På hans jobb brukar det finnas stora flaskor och julmat på julafton men det är tyvärr rätt sällan ambulanspersonalen i Sthlm hinner sitta på stationen, oftast är de ute på jobb precis hela tiden, och varken julmat eller en stor flaska julmust är särskilt lätt att ha med sig i ambulansen... Så för att visa att jag tänker på dem när de sliter på julafton så brukar jag ordna det här som är mycket lättare att ta med sig på språng. På etiketterna (som jag gör själv) står det vad jag hoppas är uppmuntrande hälsningar till dem.

Det här blir dock sista julen som ambulansen får det här av mig, för till nästa jul är han färdigutbildad polis och då blir det en helt ny yrkeskår som får ta över traditionen.

Håller på att välja ut en ny parfym till mig själv och just nu leder den här som jag fick prover av i butik här om veckan. Det blir min lilla tack till mig själv

Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Gucci
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!