đ Julklappstips hos KICKS â perfekt för sista minuten-shopping! đ
Julen nÀrmar sig med stormsteg och det Àr hög tid att köpa in de sista julklapparna ⚠Om du, precis som jag, ibland vÀntar till sista minuten för att hitta de dÀr perfekta klapparna, dÄ Àr KICKS din bÀsta vÀn i julstöket! De har massor av fÀrdiga presentkit och julaskar som kÀnns bÄde lyxiga och omtÀnksamma och du slipper tÀnka pÄ att plocka ihop allt sjÀlv.
đ đ Till henne:âšFĂ€rdiga makeup- och hudvĂ„rdskit Ă€r verkligen en lifesaver nĂ€r tiden Ă€r knapp! VĂ€lj ett kit med glow-givande produkter, ansiktsmasker eller fuktboostande favoriter till hĂ„ret. Det Ă€r bĂ„de lyxigt och anvĂ€ndbart â perfekt för syster, mamma, kollega eller bĂ€sta vĂ€n.
đ© đ Till honom:âšParfymset och rakvĂ„rdspaket Ă€r klassiska och sĂ€kra kort â speciellt nĂ€r det ska gĂ„ fort! Doftpresenter eller stilrena rakset kĂ€nns personliga utan att vara för kluriga att vĂ€lja. Ett riktigt bra sista minuten-knep!
đ đ Till alla:âšUnisex-produkter, mindre kit eller travel-size favoriter funkar i princip till vem som helst och Ă€r perfekta att slĂ€nga i julklappsleken eller ge som extra paket under granen đ HandkrĂ€mer, mini-parfymer och doftljus â smĂ„ saker med stor effekt!
âš JulstĂ€mning i paketen:âšOch du â glöm inte att lĂ€gga lite extra kĂ€rlek pĂ„ inslagningen! En fin presentask eller cellofan gör paketet sĂ„ mycket mer festligt. KICKS har sĂ„ mĂ„nga fina förpackningar redan fĂ€rdiga, sĂ„ det blir julmys pĂ„ direkten đâ€ïž
HĂ€r nedanför har jag samlat nĂ„gra av mina favoriter frĂ„n Ă„rets julaskar hos KICKS â perfekta just för sista minuten-shopping! đ«
kommentera gÀrna era bÀsta julklappstips eller nÄgot som stÄr pÄ er önskelista i Är?