Hem / Alla inlรคgg / Jag vann fรถr ett tag sedan en goodiebag frรฅn Kicks (via
Lisa
Beauty Star
14/03/24-12:56
Jag vann fรถr ett tag sedan en goodiebag frรฅn Kicks (via Kicks Beauty Talks ๐Ÿ˜) och nu har jag hunnit prรถva majoriteten av produkterna under en lรคngre tid fรถr att kunna ge ett bra utlรฅtande - sรฅ nu kommer jag lรคgga upp lite recensioner pรฅ produkterna. Fรถrst ut - IT Cosmetics cleanser! IT Cosmetics 'Confidence in a cleanser' รคr den perfekta cleansern fรถr dig som vill ha en skonsam och snรคll rengรถring samtidigt som den tar bort alla orenheter. Jag har frรคmst anvรคnt denna fรถr sminkborttagning men รคr รถvertygad om att den funkar toppen รคven som "vanlig rengรถring". Jag upplever att den tar bort smink effektivt, sรคrskilt runt รถgonen. Man kรคnner sig inte torr eller stram efter anvรคndning vilket jag ofta upplever med olika cleansers. Jag hade rekommenderat att fรถlja upp med nรฅgot mer fuktgivande efter fรถr att bรคttra pรฅ effekten ytterligare. Jag kan varmt rekommendera denna, kanske lite extra fรถr er som upplever att ni har en lite kรคnsligare hy ๐ŸŒŸ Perfekt att anvรคnda pรฅ kvรคllen nu nรคr solen bรถrjat komma fram allt mer och man behรถver tvรคtta bort sin solkrรคm tรคnker jag. Kring innehรฅllet (hรคmtat frรฅn Kicks hemsida): Den har en vegansk formula, รคr fri frรฅn sulfater, alkolhol och tvรฅl och passar dรคrfรถr fรถr daglig anvรคndning. Dessutom innehรฅller den ceramider och hyaluronsyra fรถr en hudvรคnlig rengรถring.
Confidence In A Cleanser 148 ml