Hem / Alla inlägg / Jag testade Sunny Stories Self Tan Hydra Face Drops Gradual
Beauty Tester
Matilda
Beauty Pro
07/08/22-14:36 (redigerad)
Jag testade Sunny Stories Self Tan Hydra Face Drops Gradual Tan! ☀️ Kan detta vara bland de bästa brun-utan-sol produkterna jag testat för ansiktet? Ja, det kan det faktiskt. Här har vi en riktig vinnare. Eftersom att Sunny Stories var ett helt nytt märke hade jag inga förväntningar överhuvudtaget. Denna produkt tog mig därför med storm! Först och främst är denna otroligt enkel att arbeta med! Blanda ut några droppar (jag brukar använda 2-3) med din dagkräm och låt det verka. Resultatet syns inom någon timma eller två och utvecklas mer och mer under dagen. Jag har testat att applicera den både på dagen och på kvällen och kan meddela att den inte lämnar några fläckar på mina vita örngott! Du väljer själv hur mycket färg du vill ha då detta är en gradual tan, vilket innebär att du kan bygga upp produkten stegvis. Det gör det även väldigt enkelt att anpassa färgen efter hur solbränd resten av kroppen är. När färgen börjar försvinna märker man det knappt, förutom att ansiktet upplevs ljusare och ljusare. Inga ojämnheter eller fläckar. Denna produkt har levt med mig hela sommaren och kommer även i fortsättningen att användas flitigt! Det blir alltid lika naturligt, jämt och fläckfritt. Inte heller några skarpa linjer. Jag upplever inte heller att pigmentet fastnar i mina torrare partier. Hydra Face Drops innehåller dessutom hyaluronsyra vilket hjälper min torra hud på traven. Ett stort plus i kanten då den är parfymfri vilket gör att min något känsliga hud klarar denna produkt galant! 10 av 10, här har vi helt klart en ny favorit! 🥰☀️ BEAUTYHACK: Blanda ut 2-3 droppar med din hand/fotkräm och smörj in händerna/fötterna för en jämn och fläckfri BUS applikation!
Jag testade Sunny Stories Self Tan Hydra Face Drops Gradual
Jag testade Sunny Stories Self Tan Hydra Face Drops Gradual - 2
Sunny Stories
Self Tan Hydra Face Drops Gradual Tan 30 ml