Jag testade Smashbox x Becca Mini Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Dessa beauty tester fortsätter att leverera…
Jag är väldigt picky när det kommer till highlighters. Jag har provat väldigt många olika och har haft samma favorit sedan 2019. När jag letar efter mitt perfekta glow vill jag att det ska se någorlunda naturligt ut. Jag är alltid ute efter den där “glow from within” effekten. Jag gav för länge sedan upp de highlighters som fick mig att se ut som att jag badat i glitter. Nu har jag äntligen hittat en highlighter som jag älskar nästan lika mycket som min personliga favorit - dessutom i travel size format vilket gör denna till din perfekta travel companion 😍
Shimmering Skin Perfector Highlighter i färgen Champagne Pop ger ett riktigt fint glow som skiner upp varje dag. Den är byggbar vilket innebär att jag kan använda den både på mina No-makeup-makeup dagar och mina Fullglam dagar. Den blir inte glittrig vilket gör att jag kan svepa den lätt över alla de områden där jag vill ha glow. Förpackningen känns även ordentlig och färgen som går mot det guldiga/champagne hållet - därav namnet - kommer att passa de flesta.
Mini versionen kostar 215kr och originalet kostar 340kr. I förhållande till min #1 favorit som kostar 540kr är detta är riktigt bra pris för en riktigt bra highlighter. Är du ute efter nästa stora glow favorit tycker jag absolut att du ska ge denna en chans! ❤
Smashbox
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop