Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Jag testade BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss!  Jag ÄLSK
Matilda
02/01-14:08 (redigerat)
Beauty Tester
Jag testade BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss!  Jag ÄLSKAR en glossy look, framförallt på sommaren när jag generellt dras till den där no-makeup-makeup-looken och vill att min hud ska se frisk och hälsosam ut. Detta face gloss ger en perfekt glossy finish som inte torkar ner och försvinner efter någon timma. Applicera den över din highlighter för extra wow-effekt eller använd denna som highlighter för den mest naturliga glow from within looken. Även jättefin att applicera över det där matta läppstiftet du alltid ville göra ett lipgloss av. TIPS: Äger du en läppenna du bara älskar färgen på? Applicera läppennan över hela läppen och applicera sedan detta gloss över.  Jag föredrog att applicera denna med fingrarna men det fungerade även bra med svamp eller borste.  Det enda minuset jag skulle vilja ge denna produkt är att den tyvärr inte fungerade att applicera över en ögonskugga. Ögonskuggan nästintill smälte, lade sig i veck och försvann efter ett tag. Däremot kan du helt klart applicera denna på ögonlocken när du inte bär en puderskugga under!  Kortfattat är det här är en riktigt bra multi-use produkt till ett riktigt bra pris! Denna kommer dessutom räcka dig en evighet då den är otroligt dryg! Det kommer helt klart bli en go-to denna sommar! ☀️
BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss Transparent
BeautyAct Multi-Task Dewy Face Gloss Transparent