Jag köpte Advanced Snail 96 Mucin Power Essence och AHA/BHA Clarifying Treatment Toner från KICKS.
Jag använt Advanced Snail 96 Mucin Power Essence från COSRX och jag rekommenderar den verkligen. Redan efter några användningar märkte jag en tydlig skillnad – min hud blev mer återfuktad, mjukare och fastare.
Med tiden började mina akneärr blekna och hudtonen blev jämnare och klarare. Det jag gillade mest är att essensen har en lätt konsistens som snabbt absorberas, utan att kännas klibbig eller tung.
Den är fri från parfym och alkohol, och trots att jag har känslig hud fick jag ingen irritation alls. Helt ärligt – den här produkten har blivit en fast del av min hudvårdsrutin.
Jag har använt AHA/BHA Clarifying Treatment Toner från COSRX, och min upplevelse har verkligen varit positiv. Redan efter några veckor kände jag att min hud blev renare, mjukare och klarare.
Den ger en mild exfoliering utan irritation och hjälper till att rensa porerna och minska pormaskar, vilket gjorde att min hud fick en jämnare och finare struktur.
Formulan är mycket lätt och passar även känslig hud. Med tiden märkte jag att min hudton blev mer jämn och strålande. Kort sagt – en enkel men kraftfull toner som jag varmt rekommenderar för dig som vill ha en daglig vård som ger huden lyster och balans.