/ Jag har fått testat Padas nya signaturdoft! Alltså snälla,
Beauty Tester
Louiseemretsson
Beauty Pro
20/09/22-18:13(redigerad)
Jag har fått testat Padas nya signaturdoft! Alltså snälla, den gär feminina doften kommer jag inte överleva utan. Prada beskriver doften själva som en hyllning till att alltid vara oss själva och att det feminia ständigt förändras, jag kan inte annat än hålla med! Doften startar blommig men avslutas i ett djup av värme. Jag har alltid gillat amber och vanilj i parfymer så det är inte konstigt att jag föll pladask för denna som har båda i sina noter. Och kan vi diskutera flaskan? Dom använder sig av den ikoniska triangeln som är lätt att greppa och faktiskt också lätt att ta med sig. Den står stadigt och läker inte om den tas med på resande fot. Personligen använder jag denna hela tiden nu (om jag inte använder black opium då). Men kom igen, den här parfymen är lika beroendeframkallande som YSL:s tycker jag. Den skriker självständighet och förändring! Varje gång jag använder den så får jag fina komplimanger 😍 för mig är doft viktigt. Jag vill lukta gott och med denna kan jag göra det hela dagen och kvällen. Doften håller verkligen. Toppnoter är päron, mandarin och kalabarisk bergamott. Sen liksom smyger sig apelsinblomma och jasmine fram. Slutligen mjuknar doften upp med Madagaskar vanilj. Den är med andra ord blommig, mjuk och varm. Ni som söker en ny utmanande parfym som håller, KÖP! ❤
Paradoxe EdP 90 ml
Prada
Paradoxe EdP 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!