/ Jag har testat Biotherms härliga bodylotion "Lait Corp Orel
Beauty Tester
Anna
Beauty Pro
01/11/22-15:54(redigerad)
Jag har testat Biotherms härliga bodylotion "Lait Corp Orel 400 ml"😃! Min hud är torr året om, så jag har använt många, många olika varianter av produkter för att hålla huden återfuktad och behaglig. Och den här härliga krämen blir det återköp på! Formulan är ganska lätt, så jag är mycket överraskad över att min hud håller sig helt återfuktad faktiskt! Så rekommenderar den här till andra torrisar👌 Formulan är alltså lätt och kan snabbt absorberas upp av huden, en fördel när det är bråttom efter duschen! Så man slipper kladda ner kläderna🙂💦 Den doftar gott av citrus och påminner mig om sorbe och rivieran 🍊🍋 Doften är fräsch och mjuk, tror inte doften kan störa någon, bara uppskattas! Min sambo är lite doftkänslig och tycker om att jag använder den här, "-Det doftar lagom och trevligt". Doften tonar också bort efter applicering, jag kan använda den när jag inte ska dofta i arbetet, och vill jag dofta mycket kan jag ha vilken parfym som helst på mig, utan att dofterna krockar. Verkligen en lättanvänd återfuktare det här!👌
Fortsätt utforska gemenskapen!