/ Jag har så många horror stories rörande mitt hår att jag har
Irena
Beauty Pro
06/06/25-09:52(redigerad den 06/06/25-09:53)

Jag har så många horror stories rörande mitt hår att jag har tappat räkningen. Tur är (eller otur kanske nu när jag tänker efter) är att mobiltelefonerna inte var lika utvecklade då som de är idag. Så det blev lätt att man inte fotade alla sina hårmisstag.

En horror story som jag skrattar åt ofta är när jag försökte mig på att korrigera gula nyanser hemma med en färgblandning jag fått från min frisör plus väteperoxid. Jag tror nog att jag råkade ha i lite för mycket av båda delarna så istället för att få ett fint platinablont svall blev jag blå smurfen.

Den första bilden togs precis efter atr frisören förgat och klippt mitt hår. Att gå från typ svart färgat till platinablont utan att tappa kvaliteten var ingen lätt match, men det misstag jag gjorde ledde till att jag behövde klippa ett antal sorgsna centimeter. Kan säga att jag gick tillbaka till varmare toner kort efter då det blev både dyrt och slitsamt att underhålla!

Jag skulle så gärna vilja vinna Gloss Absolue kitet då mitt hår verkligen behöver en boost inför sommaren. Trots att jag har rätt mycket hår så har jag på sista tiden börjat tappa väldigt mycket och jag tror att produkterna skulle ge mitt fuktfattiga hår pch mina sommarlockar en riktig boost 🌸

Fortsätt utforska gemenskapen!