Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Jag har fått möjligheten att testa ännu en produkt och denna
Ebba
02/09-18:01
Beauty Tester
Jag har fått möjligheten att testa ännu en produkt och denna gången var det ingen mindre än Smashbox Mini Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop! Personligen föredrar jag ett skimmer före glittriga och för min del är det viktigt att glowet känns ganska naturligt även om highlightern gärna får vara uppbyggbar. Och jag måste säga att den här faktiskt uppfyller alla mina krav. En enligt mig riktigt bra highlighter helt enkelt. Färgen är som namnet antyder en typisk champagne-färg som drar lite åt det gula/guldiga hållet. På mig som har en varmare underton passar den helt perfekt men jag tror faktislt att den skulle passa dom allra flesta. Den håller hela dagen och är uppbyggbar vilket är perfekt för er som gillar lite mer glow eller för mig som använder den som ögonskugga. Jag fick hem mini-versionen och den är helt perfekt att slänga ner i väskan eller ta med sig på resan. Förpackningen är liten men låt er inte luras! Det krävs inte mycket av den här för att få ordentligt glow✨ Ordinarie pris ligger på 215kr men är ni medlemmar kan ni just nu köpa den för bara 172kr🤩