Jag har fått äran att att testa Pro Tip Brow Eyebrowpencil Blonde i färgen Medium Brown. Jag har hunnit använda den i cirka en månad nu och första testet blev en wow faktor. Färgen stämde in hyfsat bra på mig som har ganska mörka bryn. Den upplevdes vid första användningen som väldigt enkel att applicera och jag blev väldigt nöjd över resultatet. På Kicks egna beskrivning gällande produkten så ska den vara enkel att applicera och hålla hela dagen. Själva pennan skall vara krämig i konsistensen och själva pennspetsen skall skapa hårliknande streck. Ju mer jag har använt produkten så upplever jag tyvärr pennan torkar snabbt och jag upplever den svår att applicera. Får trycka väldigt hårt för att det ska bli något och det irriterar mer huden där brynen sitter. Jag tycker även att själva spetsiga pennan till att göra brynliknande strån inte heller håller måttet. Jag tycker det är svårt att få den att göra strån då den inte ger ifrån sig så mycket färg och jag får försöka flera gånger. Upplever tyvärr inte heller att mina bryn håller hela dagen trots settingspray ovanpå. Det är säkert olika för alla och på många andra är den säkert super men tyvärr höll inte denna produkt måttet i mina ögon. (Bild lånad från Kicks hemsida)
BeautyAct
Pro Tip Brow Eyebrowpencil Medium Brown