/ Jag har alltid haft jättetjockt, långt hår men tappat massor
Jenny
Beauty Pro
18/10/21-23:43(redigerad)
Jag har alltid haft jättetjockt, långt hår men tappat massor senaste tiden(ca 75%!!). Kanske pga sjukdom (undernärd sedan drygt 1,5år men håret började lossna först i somras, stora tussar trots att jag mådde lite bättre då). Keratstases ampuller (Genesis), deras serum Genesis, Extentioniste och det för natten har tillsammans med bl a schampot Genesis ffa men även, Resistance, Densifique och Specifique samt balsam + inpackning i serierna. Det har gjort susen men jag är otålig... Använder även Redken retalitate serum och ampuller (=Aminexil). Ska prova några produkter från märket Phyto också + tabletterna Minioxidil. Har provat Serioxylprodukter som t ex L'Oréal professionals produkter för anti hair-loss innehåller. Provat Nioxins äldre produkter men inte de senaste, bl a Diaboost. Vad är era bästa tips för att få håret tillbaka? Vet någon om Revitalash hårprodukter är bra? Äter vitaminer, bra kost, får B12-injektioner men är fortfarande mkt underviktig. Så tacksam för svar. Har som sagt provat Nioxin men ej nya Diaboost. 🧑‍🦲
Fortsätt utforska gemenskapen!