Jag hakar på Annas roliga idé med årets sämsta produkter som jag personligen absolut inte skulle lägga pengar på igen även om andra gillar dem. Jag har valt att göra det i olika kategorier och här kommer kategori hudvård!
Först är Skincity Skincare Daily Tint. Med spf 30 borde det här vara den perfekta produkten och jag vet att andra tycker det. Men hur jag än gjorde så blev min kräm alltid lika orange som en viss president när jag applicerade den. Spelade ingen roll hur jag gjorde, om jag knappt rörde den medan jag applicerade den, det blev alltid orange och efter ett par veckor gav jag upp och gav bort den. Jättesynd för det är verkligen en grymt bra idé!
Den andra produkten är BeautyAct HydraDepuff Gel Eye Patches. Köpte dem precis när de släppte och det var ingen avslappnande del i hudvården alls för de låg inte stilla för fem öre. Spelade ingen roll om jag satt stilla, låg ner, gick omkring, de gled runt oavsett vad och jag fick justera dem flera ggr i minuten. Gav bort dem också. Nu har de ju varit testprodukt precis och de har inte glidit runt för de som fick testa dem så förhoppningsvis tog de till sig kritiken från oss som recenserat dem när de var nya (för det var fler än jag som hade problem med samma sak). De ser annorlunda ut nu också vilket också talar för att de gjort om dem men jag är personligen inte villig att testa igen 😂