/ jag hade svank långt naturligt mörkbrunt hår,för 5 år sen
Rossana
Beauty Star
08/06/25-08:43(redigerad den 08/06/25-09:00)

jag hade svank långt naturligt mörkbrunt hår,för 5 år sen gick till min närliggande frisör för en klipping av topparn och för konsulation för att få mitt hår till sandre ljusa slingor eller balagaye, frisören sa inga problem jag fixa fixa idag om du vill. jag tänke visst varför nte jag är ändå här nu. hon körde på med fullt gas. jag sitter där nu timme efter timme med full förlitelse på frisören efter 5 timmar säger hon nu ska vi tvätta håret, det är nu så kompackt att foliet vägrar släppa håret med mycket besvär efter en timme under vattnen så va det dags att kamma, håret va ett stort sönder blonderat fågelbo ändå från rötterna som tog ytterligare en timme för att kamma ut med massa produkter för att styla och dölja hennes misstag. efter 8 timmar hade hela köpcentret stängt och där satt jag kvar med förlorat hälften av mitt långa och extrem sönderbrända hår och diskuterade varför jag vägrade att betala med stora tårar rinnade för mina kinder, betalade 5000kr trots allt då hon hämtade vakter och polis för att få betalt. jag gick runt med detta hemska sönderbrända hår i 6 månder innan jag vågade lägga en mörkbrunfärg och låta mitt hår växa ut sakta men säkert men än idag 5 år senare är mitt hår fortfarande kännslig, håret tål inte föntorkning alls det är frisigt och fått kännslig hårbotten, en toning så blir håret tuggumi. katastrof håret kommer aldrig bli detsamma igen och därför vill jag testa denna serie av kerastse för att jag har ingen att förlora bara att vinna då kerastase har varit en av mina räddningar under 5 år

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad är min favorit makeup märke
3Bidrag
Mac
Cliinqe
Fortsätt utforska gemenskapen!