Jag hade bestämt mig för att gå till frisören för att bli brunette. Har alltid haft väldigt långt och blont hår så ville ha en förändring. Berättade för frisören vad jag tänkt mig och vi valde en färg. Än så länge kändes det bra tills det var dags att skölja ur färgen. Hon kallade då på sin kollega och hon såg stressad ut dom kom tillbaka en stund senare och frågade om något var fel. Frisören sa nej då och log, när vi väl börja föna håret ser jag att det inte alls är färgen vi bestämde utan mycket smutigare brun och grönt. Frågade frisören vad som hände med färgen och varför mitt hår var grönt och hon förnekade allt och sa att det visst var den färgen vi bestämde. Blev jättemissnöjd med färgen och så hade vi klippningen kvar. Bad henne ta max 5 cm och så börjar hon klippa och sen så visar hon och det var bra mycket mer än 5 cm. Mitt hår innan gick nästan ner till ryggen slut och nu gick det till mitten. Kom hem med grönbrunt hår och mycket kortare än innan. Grät i dagar efter det och fick inte någon kompensation för att dom gjort fel. Aldrig gått tillbaka till den frisören igen. Efter mycket cleansing shampoo och blekning försvann tillslut den fula färgen och mitt hår har växt ut igen.