Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Jag fick inspiration av Elistabeth när hon gjorde en video på
Louise
04/02-14:01
Jag fick inspiration av Elistabeth när hon gjorde en video på vad som får följa med henne in i 2022 och ville göra en själv, men mer vad jag har just nu och som jag älskar! 😍 Cliniques cleansing balm har just i skrivande stund tagit slut men jag kommer införskaffa mig en ny för wow! Fick tips av er här på beauty talks att testa och älskar den som första steg i min rengöringsrutin ❤ En nyhet för mig är Beautyacts cleansing gel med hyaluronic acid, den har jag testat nu några veckor och tycker den fungerar fantastiskt som andra steg, huden känns inte sträv efter användning och den tar verkligen bort allt 👏🏽 The ordinarys toner använder jag typ en gång i veckan, även i hårbotten. Älskar priset och att den är snäll mot huden. Foreo, alltså jag trodde aldrig jag skulle älska en apparat så mycket. Har både ufon och den vanliga. Lyxar till det med en mask då och då. Materiell kärlek 😏 Kiehls ögonkräm med avokado, tack för rejäl återfuktning säger jag bara. Kommer absolut köps i stor storlek 👏🏽 Bus-dropparna från Ida warg tycker jag är riktigt bra! Har kört på James read också men köper återkommande denna! Beautyact igen, en nyhet för mig som jag blivit förälskad i. Melting cream som återfuktar EXTRA ALLT. Min hud under vinterhalvåret har fått en rejäl fuktbomb av denna. Och förpackningen känns verkligen lyxig ❤ Budgies sweet Dreams melting mango Butter har jag använt som nattmask och den är dryg, billig, luktar gott och ger fukt. Andra burken för mig och kommer antagligen köpa fler. Men vill testa mer från märket 💫 En annan produkt från budgie är deras face serum mist som jag använder under dagen för att fräscha upp huden. Ett absolut måste att testa! Fungerar våder som ett serum men också över smink 🧚🏾‍♀️ Har ni några hudvårdsfavoriter just nu? 💦🧖🏾‍♀️