/ Jag fick äran att testa Biotherms nya hudkräm Cera repair
Beauty Tester
Irena
Beauty Pro
04/09/23-19:22
Jag fick äran att testa Biotherms nya hudkräm Cera repair barrier cream. Här kommer min recension efter att ha använt krämen i 10 dagar. Vanligtvis när jag köper en produkt tittar jag inte enbart på effekten utan även det visuella. De flesta av mina produkter går i färgerna svart, vitt eller grått, just för att de smälter in så fint bland övriga tillbehör i badrummet och jag tycker inte heller om när det blir för mycket färg. Därför ger jag 10 poäng till Cera repair när det kommer till utseendet på produkten 💫. Nu är det dock inte utseendet jag ska bedöma utan innehållet. Jag har alltid haft en liten hatkärlek till hudvård och har aldrig velat lägga lika mycket pengar på hudkrämer som smink eller parfym. Denna hudkräm skulle jag säga ger dig mycket valuta för pengarna. På hemsidan utlovas en kräm som stärker hudens barriär, återfuktar och ger lyster. För min del prickar den in på alla tre. Den har en konsistens som ligger mellan gel och kräm. Min hud fick fin lyster utan att kännas fet, vilket är viktigt för mig som har kombohy med fet t-zon och stora porer. Huden kändes även återfuktad, plumpad och jämnare i tonen. Det som överaskade mig positivt var hur fint mitt smink lade sig efter att jag använt krämen och hur bra det höll under dagens lopp, trots avsaknad av primer. Jag upplevde också att jag inte behövde bättra på sminket med puder lika ofta. På hemsidan framgår det att krämen passar alla hudtyper. Nu kan jag bara tala för oss med kombinerad hy mot det fetare hållet och jag skulle säga att denna kräm har mycket att erbjuda. Letar du efter en kräm som motverkar eller slätar ut rynkor hade jag dock kikat på annat håll. Jag upplevde inte att krämen gjorde något för mina porer som är mitt problemområde. Summa summarum, jag ger denna kräm 9 av 10 beauty stars. Skulle jag köpa den själv, Absolut! 🤍👍
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Biotherm
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!