Jag är förälskad i the scent 🤍 det är en parfym jag i vanliga fall inte skulle köpa då jag dras mer åt det varmare hållet, och allra svagast är jag för vanilj. För mig är det här en vardagsdoft som fungerar perfekt att ha på jobbet men också mot kvällen då jag upplever att doften blir djupare ju längre den får sitta. Men jag har andra parfymer för för mig är mer förföriska och varma. Doftnoterna gifter sig så fint med varandra och jag skulle helt klart klassa denna som en av dom mer feminina dofterna jag har hemma. Topp: Blommande fresia & persika i honung Hjärta: Osmanthus Bas: Rostad kakao Designen är clean, flaskan är lätt att hantera och är riktigt fin, misten är mjuk och kommer jämnt ut på huden, den räcker länge, på mig så håller den i hela dagen och kvällen. Jag har fått många fina kommentarer när jag burit den, doften är ju fräsch, men inte fruktig, den är djup men inte för blommig. Älskar! 🩷🤍 Jag har fått äran att testa denna som beauty tester via beauty talks här på kicks och kommer helt klart köpa om den när denna är slut!
Hugo Boss
The Scent For Her EdP 100 ml